Voordeelprogramma

U beloont klanten of leden van uw organisatie met voordeel, voorrang en/of voorrecht. Dit kunnen voordelen zijn bij uw organisatie. Of bij aansprekende partners. U bouwt aan stevige rationele en emotionele binding.

Met een voordeelprogramma beloont u klanttrouw. Uw klant voelt zich speciaal en gewaardeerd. Samen met u bepalen we wat de doelstellingen van uw programma zijn. Vervolgens ontwikkelen we de uitstraling, het verzilvermodel met eventuele segmentatie, de communicatiedragers, de acceptatiepunten, de organisatie en het financieel model. We kunnen dit programma aansluitend voor u implementeren en beheren, inclusief het sluiten van exclusieve deals, succesmeting en doorontwikkeling.

Het resultaat

Met een voordeelprogramma bouwt u klantrelaties en klantkennis op. U laat zien dat u de klanten van uw organisatie waardeert en geeft klanten hiermee een speciaal gevoel. U creëert klantloyaliteit en ontwikkelt merkwaarde.

Case

Ledenvoordeel FNV

Vakbond FNV wilde een exclusief voordeelprogramma. Wij ontwikkelden en implementeerden Ledenvoordeel FNV. Ook zijn wij verantwoordelijk voor meting, evaluatie en doorontwikkeling.

naar case

Overzicht van cases

UNICEF loyaliteitsonderzoek

lees
AccorHotels programma optimalisatie

lees
Nederlandse Energie Maatschappij – Loyalty Plan

lees
Longfonds Welkomstcyclus Donateurs

lees
Ledenvoordeel FNV

lees

Enkele Loyalty Program cases

Artikel op Loyaltyfacts.nl

Belonen van Engagement

Klanten belonen voor hun ‘engagement’, een veel gehoorde term. Maar wat houdt dit eigenlijk precies in? Klanten belonen voor hun aankoopgedrag door middel van spaarpunten, is een fenomeen dat we al lang en goed kennen. De laatste jaren groeit echter de behoefte van zowel consumenten als het bedrijfsleven om klanten veel breder te belonen dan alleen op aankoopgedrag.…
Lees het complete artikel

Programmaveranderingen en merkentrouw

Bijna elke hotelketen heeft tegenwoordig een loyaliteitsprogramma waarbij de consument wordt beloond voor boekingen. De bedoeling is om op deze manier merkentrouw te creëren. Maar wat gebeurt er met die merkentrouw wanneer je het loyaliteitsprogramma tussentijds aanpast?…
Lees het complete artikel
Meer weten over voordeelprogramma's? Neem contact op met Dunck.
Contact