Voordeelprogramma

Wil je graag gaan voor meer loyale klanten en klantenbehoud? Met een voordeelprogramma van Dunck beloon je trouwe klanten. Je beloont klanten of leden van jouw organisatie met voordeel, voorrang en/of voorrecht. Dit kunnen voordelen zijn bij jouw eigen organisatie of voordelen bij aansprekende partners. Door middel van een voordeelprogramma bouw je aan stevige rationele en emotionele binding.

Methodiek van een voordeelprogramma

Met een voordeelprogramma beloon je klanttrouw. Samen met jou bepalen we wat de doelstellingen van jouw voordeelprogramma zijn. Vervolgens ontwikkelen we de uitstraling, het verzilvermodel met eventuele segmentatie, de communicatiedragers, de acceptatiepunten, de organisatie en het financieel model. Als loyalty specialist kunnen we het voordeelprogramma aansluitend voor je implementeren en beheren, inclusief het sluiten van exclusieve deals, loyaliteitsmeting en het doorontwikkelen. Op deze manier ontwikkelen we samen met jou een rationele en emotionele klantenbinding.

De resultaten van een voordeelprogramma

Met een voordeelprogramma bouw je klantrelaties en klantkennis op. Je biedt jouw klanten extra’s in de vorm van voordeel, voorrang en/of voorrecht. Hiermee laat je zien dat je de klanten van jouw organisatie waardeert en je geeft jouw klanten hiermee een speciaal gevoel. Je creëert klantloyaliteit en ontwikkelt merkwaarde, met als doel meer klantbehoud. Door middel van succesmetingen blijven we de campagne sturen en doorontwikkelen, om samen de beste resultaten te behalen. Wil je graag een voordeelprogramma opzetten en ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Neem dan contact op. Onze loyalty specialisten helpen je graag verder.

Case: Loyaliteitsprogramma voor vakbond FNV

Vakbond FNV wilde een loyaliteitsprogramma gericht op exclusieve voordelen voor de leden. Het doel: de loyaliteit van 1,1 miljoen leden vergroten. Wij ontwikkelden en implementeerden Ledenvoordeel FNV. Een loyaliteitsprogramma waarbij leden continu voordelen ontvangen van mooie A-merken.

Dunck verzorgt het volledige loyaliteitsprogramma voor de FNV met onder meer de partnerorganisatie, service en communicatie. Ook zijn wij verantwoordelijk voor loyaliteit meten, evaluatie en doorontwikkeling van het customer loyalty programma.

Inmiddels is 85% van de leden bekend met het loyaliteitsprogramma en de voordelen worden gemiddeld beoordeeld met een 8,2!

Deze partijen hielpen wij o.a. met een voordeelprogramma:

Wat klanten over ons zeggen

Hulp nodig bij jouw voordeelprogramma?

Wil je graag meer loyale klanten behouden en ben je op zoek naar een geschikt loyalty programma? Wellicht is een voordeelprogramma dan geschikt voor jouw klanten, leden of donateurs. Als loyalty specialist bekijken we graag samen met jou wat de mogelijkheden zijn. Neem gerust contact op voor meer informatie. Onze loyalty specialisten geven je graag persoonlijk advies. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen