Klantonderzoek & NPS

Middels klantonderzoek maken we inzichtelijk hoe tevreden en loyaal jouw klant momenteel is. Hierbij gebruiken we uiteraard ook de Net Promotor Score (NPS). We vertalen de onderzoeksresultaten naar concrete verbeterstappen.

Methodiek

We hebben ruime ervaring met het uitvoeren van klantonderzoeken en NPS-metingen. We maken de kwaliteit van de klantrelatie inzichtelijk, inclusief de beïnvloedingsfactoren. Hiervoor hanteren we zowel kwantitatieve als kwalitatieve methoden, zoals enquêtes, focusgroepen, interviews, etc. Vervolgens vertalen we de onderzoeksresultaten direct naar strategische implicaties en concrete verbeterpunten rond klantloyaliteit.

Resultaat

Klanttevredenheid en klantloyaliteit zijn helder inzichtelijk, inclusief achterliggende factoren. Je beschikt over heldere resultaten in termen van NPS en andere relevante loyaliteitsscores. Je weet waar je klantloyaliteit kunt verbeteren. Indien gewenst integreren we deze ook in campagnecycli en loyaliteitsprogramma’s.

Speciaal voor Goede Doelen

Dunck heeft speciaal voor goede doelen de Charity Support Score (CSS) ontwikkeld. Deze meet met één score de loyaliteitsattitude van donateurs. Bovendien wordt de totale loyaliteitsaanpak van het goede doel geëvalueerd.

Wij hebben klantonderzoeken & NPS metingen gedaan voor:

Wat klanten over ons zeggen

Meer weten over Klantonderzoek & NPS?

Vul het contactformulier in en laat ons contact met jou opnemen.

Case: UNICEF loyaliteitsonderzoek

UNICEF wilde de binding en betrokkenheid van donateurs onderzoeken en vervolgens verhogen. Dunck heeft daarom een uitgebreid kwantitatief en kwalitatief loyaliteitsonderzoek uitgevoerd, met behulp van de Charity Support Score (CSS). Vervolgens zijn de resultaten afgezet tegen de CSS benchmark.

Op basis van deze resultaten zijn per segment stappen geformuleerd voor het optimaliseren van de Donor Journey.

Wil jij ook onderzoek doen naar loyaliteit?

Neem contact op met Dunck en samen kijken we naar de mogelijkheden om jou te helpen inzicht te krijgen in de loyaliteit van jouw klanten. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen

Meest gelezen artikelen op Loyaltyfacts.nl