Loyalty Journey

Op het juiste moment bouwen aan loyaliteit. Dit kan door reactieve en proactieve campagnes, die inhaken op de fase van de klant in haar levenscyclus. Wij ontwikkelen aansprekende en effectieve campagnes die uw klanten de juiste aandacht geven en volgen. U krijgt grip op de klantrelatie.

Waarom

U wilt op de juiste momenten binnen de klantlevenscyclus bouwen aan loyaliteit. Zowel als het gaat om nieuwe als trouwe klanten. Maar ook bij de ‘probleemklant’ en de verloren klant. U wilt bestaande en nieuwe contactmomenten aangrijpen en de fases die de klant doorloopt goed volgen.

Hoe we werken

We analyseren wat de belangrijke fases zijn in uw klantlevenscyclus. Brengen uw klanttypen en de relevante momenten in kaart. En ontwikkelen hierop toegesneden aansprekende campagnes. In samenspraak met u verzorgen we ook de implementatie en het beheer. Inclusief systeemintegratie.

Resultaat

U bouwt klantkennis op en krijgt profielinformatie. U heeft grip op de klantrelatie door de hele levenscyclus. U bent ontevredenheid voor en reduceert uitstroom op kritieke opzegmomenten. U geeft de juiste aandacht door aan te sluiten op de behoefte per fase. De klant voelt zich herkend en erkend.


Oplossingen

Welkomstcyclus

Verminderen van uitstroom bij nieuwe klanten.

Lees meer

Waardering

Intensiveren van de relatie met de klant.

Lees meer

Klantwaarde

Verhogen van de waarde van de individuele klant.

Lees meer

Ambassadeurs

Waarderen en faciliteren van ambassadeurs.

Lees meer

Retentie

Behouden van risicoklanten.

Lees meer

Win-back

Terugwinnen van verloren klanten.

Lees meer

Wil je meer weten over Loyalty Journey?
Neem contact met ons op!
Case

Longfonds - welkomstcyclus donateurs

Meer betrokkenheid, binding en waardering voor donateurs: dat was de wens van het Longfonds. We ontwikkelden en implementeerden een welkomstprogramma voor nieuwe donateurs.

naar case

Overzicht van cases

UNICEF loyaliteitsonderzoek

lees
AccorHotels programma optimalisatie

lees
Nederlandse Energie Maatschappij – Loyalty Plan

lees
Longfonds Welkomstcyclus Donateurs

lees
Ledenvoordeel FNV

lees

Enkele Loyalty Journey cases

Meer weten over Loyalty Journey? Neem contact op met Dunck.
Contact

Andere expertisegebieden Dunck

LoyaltyStrategy

Duurzame klantenbinding, een hogere klantwaarde en minder uitstroom. Dat is het resultaat van een gefundeerde loyaltystrategie. Het betreft een robuuste meerjarenvisie, met projecten en organisatie.

Lees meer

LoyaltyInsight

Inzicht in klantloyaliteit, uitstroom en klantwaardeontwikkeling. Het fundament om gericht een loyaltystrategie, loyaliteitsprogramma of campagnecyclus te ontwikkelen en verder te optimaliseren.

Lees meer

LoyaltyProgram

Een loyaliteitsprogramma dat zich onderscheidt, doorlopend vernieuwt en tóch herkenbaar blijft. Een programma dat naadloos aansluit bij uw merk en klantbehoeften. Met zichtbaar resultaat.

Lees meer