Klantwaarde campagnes

De waarde van je klant neemt toe als hij langer klant blijft. Hij gaat meer besteden en de kosten die je voor hem maakt gaan omlaag. We zetten specifieke campagnes in om deze doelstellingen te bereiken.

Methodiek

We ontwikkelen een samenhangende set aan campagnes, passend bij jouw positionering en productensuite. De nadruk ligt op klantomzet en klantkosten. We zoeken balans tussen aanbod en acceptatiegrenzen. We wisselen softe campagnes (behoeftecreatie) en harde campagnes (directe conversie) af. Kostenreductie campagnes kunnen bijvoorbeeld selfservice of automatische incasso stimuleren.

Resultaat

Jouw organisatie heeft een optimale klantwaardeontwikkeling op korte en lange termijn. De omzet groeit door de juiste mix van behoeftecreatie en conversie. De winstgevendheid neemt tevens toe door lagere cost-to-serve. We kunnen de campagnes ook voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Andere loyalty journey oplossingen

Dunck biedt verschillende loyalty journey oplossingen. Hieronder vind je de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een afspraak.

Wil jij ook een journey voor jouw klanten?

Neem contact op met Dunck en samen kijken we naar de mogelijkheden voor het opzetten van een loyalty journey. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen