Waardering campagnes

Veel organisaties hebben de neiging trouwe klanten te vergeten. Dit kan leiden tot irritatie. Waarderingscampagnes maken de relatie met de klant speciaal. Trouwe klanten worden nog waardevoller voor jouw organisatie.

Methodiek

Afhankelijk van het type organisatie en jouw branche identificeren we samen met jou passende waarderingsmomenten. We zoeken naar intimiteit binnen de kaders van de relatie. Dit vraagt om creativiteit. We kijken hoe we de verwachting van de klant kunnen overtreffen. Dit doen we met unieke en verrassende campagnes, toegesneden op een of meerdere doelgroepen binnen jouw klantsegmenten.

Resultaat

Je zorgt voor een memorabele ervaring. Trouwe klanten voelen zich gewaardeerd en worden nog waardevoller. Je reduceert de kans op uitstroom en vergroot de ontvankelijkheid voor additionele producten. Je creëert ambassadeurs. We kunnen de campagnes ook voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Andere loyalty journey oplossingen

Dunck biedt verschillende loyalty journey oplossingen. Hieronder vind je de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een afspraak.

Wil jij ook een loyalty journey voor jouw klanten?

Neem contact op met Dunck en samen kijken we naar de mogelijkheden voor het opzetten van een loyalty journey. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen