Waardering

Veel organisaties hebben de neiging trouwe klanten te vergeten. Dit kan leiden tot irritatie. Waarderingscampagnes maken de relatie met de klant speciaal. Trouwe klanten worden nog waardevoller voor uw organisatie.

Afhankelijk van het type organisatie en uw branche identificeren we samen met u passende waarderingsmomenten. We zoeken naar intimiteit binnen de kaders van de relatie. Dit vraagt om creativiteit. We kijken hoe we de verwachting van de klant kunnen overtreffen. Dit doen we met unieke en verrassende campagnes, toegesneden op een of meerdere doelgroepen binnen uw klantsegmenten. We kunnen de campagnes ook voor u implementeren en beheren. Inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Het resultaat

U zorgt voor een memorabele ervaring. Trouwe klanten voelen zich gewaardeerd en worden nog waardevoller. U reduceert de kans op uitstroom en vergroot de ontvankelijkheid voor additionele producten. U creëert ambassadeurs.

Andere Loyalty Journey oplossingen

Welkomstcyclus

Verminderen van uitstroom bij nieuwe klanten.

Lees meer

Klantwaarde

Verhogen van de waarde van de individuele klant.

Lees meer

Ambassadeurs

Waarderen en faciliteren van ambassadeurs.

Lees meer

Retentie

Behouden van risicoklanten.

Lees meer

Win-back

Terugwinnen van verloren klanten.

Lees meer
Meer weten over waarderingscampagnes? Neem contact op met Dunck.
Contact