Welkomstcyclus

Uw organisatie investeert om nieuwe klanten te werven. En vervolgens zeggen klanten op korte termijn weer op. Onder nieuwe klanten is de uitstroom vaak het grootst. Een welkomstcyclus helpt u bij het verminderen van deze uitstroom.

We ontwikkelen de verschillende stappen in deze campagnecyclus, toegesneden op uw klanten. Er is aandacht voor het bevestigen van de keuze, tonen van interesse, opzetten van profielinformatie en op profiel gebaseerde vervolgcampagnes. We sluiten aan op de fase waarin de klant zich bevindt. De welkomstcyclus beslaat vaak een periode van een tot twee jaar. We kunnen de welkomstcyclus aansluitend voor u implementeren en beheren. Inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Het resultaat

U creëert vertrouwen bij de klant en geeft hem een prettige ervaring. Hij voelt zich bevestigd in zijn keuze. U krijgt inzicht in klantgedrag en motieven. U legt het fundament voor loyaliteit en reduceert direct uitstroom.

Case

Longfonds - welkomstcyclus donateurs

Meer betrokkenheid, binding en waardering voor donateurs: dat was de wens van het Longfonds. We ontwikkelden en implementeerden een welkomstprogramma voor nieuwe donateurs.

naar case

Overzicht van cases

UNICEF loyaliteitsonderzoek

lees
AccorHotels programma optimalisatie

lees
Nederlandse Energie Maatschappij – Loyalty Plan

lees
Longfonds Welkomstcyclus Donateurs

lees
Ledenvoordeel FNV

lees
Meer weten over welkomstprogramma's? Neem contact op met Dunck.
Contact

Andere Loyalty Journey oplossingen

Waardering

Intensiveren van de relatie met de klant.

Lees meer

Klantwaarde

Verhogen van de waarde van de individuele klant.

Lees meer

Ambassadeurs

Waarderen en faciliteren van ambassadeurs.

Lees meer

Retentie

Behouden van risicoklanten.

Lees meer

Win-back

Terugwinnen van verloren klanten.

Lees meer