Win-back

Het einde van een klantrelatie hoeft niet definitief te zijn. Terugkeren is een grote kans. Campagnes gericht op liefdevol afscheid en opnieuw ontdekken zorgen voor positieve ervaringen en terugkeer op korte of lange termijn.

We analyseren de diverse facetten van uw klantverlies. We doen een opzegonderzoek, analyseren klantdata en inventariseren uw huidige win-back initiatieven. Aansluitend ontwikkelen we een win-backcampagnecyclus gericht op een prettige, positieve ervaring en terugkeer op korte en lange termijn. Waar nodig adviseren we nieuwe registratiemethoden en doorlopend opzegonderzoek. We kunnen de campagnes ook voor u implementeren en beheren. Inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Het resultaat

Uw organisatie leert van het vertrek van uw klanten. U zorgt dat de klant een positieve herinnering heeft aan uw merk. De ontvankelijkheid voor een terugkeer op korte of lange termijn wordt groter en u verlaagt acquisitiekosten.

Andere Loyalty Journey oplossingen

Welkomstcyclus

Verminderen van uitstroom bij nieuwe klanten.

Lees meer

Waardering

Intensiveren van de relatie met de klant.

Lees meer

Klantwaarde

Verhogen van de waarde van de individuele klant.

Lees meer

Ambassadeurs

Waarderen en faciliteren van ambassadeurs.

Lees meer

Retentie

Behouden van risicoklanten.

Lees meer
Meer weten over win-back programma's? Neem contact op met Dunck.
Contact