Win-back campagnes

Het einde van een klantrelatie hoeft niet definitief te zijn. Terugkeren is een grote kans. Campagnes gericht op liefdevol afscheid en opnieuw ontdekken zorgen voor positieve ervaringen en terugkeer op korte of lange termijn.

Methodiek

We analyseren de diverse facetten van jouw klantverlies. We doen een opzegonderzoek, analyseren klantdata en inventariseren jouw huidige win-back initiatieven. Aansluitend ontwikkelen we een win-backcampagnecyclus gericht op een prettige, positieve ervaring en terugkeer op korte en lange termijn. Waar nodig adviseren we nieuwe registratiemethoden en doorlopend opzegonderzoek.

Resultaat

Jouw organisatie leert van het vertrek van jouw klanten. Je zorgt dat de klant een positieve herinnering heeft aan jouw merk. De ontvankelijkheid voor een terugkeer op korte of lange termijn wordt groter en je verlaagt acquisitiekosten. We kunnen de campagnes ook voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Andere loyalty journey oplossingen

Dunck biedt verschillende loyalty journey oplossingen. Hieronder vind je de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een afspraak.

Wil jij ook een journey voor jouw klanten?

Neem contact op met Dunck en samen kijken we naar de mogelijkheden voor het opzetten van een loyalty journey. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen