Loyalty Strategy

Hoe krijgt u grip op klantloyaliteit? Hoe bindt u klanten duurzaam aan uw organisatie en verhoogt u de klantwaarde? Investeren in een robuuste meerjarenvisie op klantloyaliteit loont. Een loyaliteitsstrategie die aansluit bij de kernwaarden, marktbenadering en positionering van uw organisatie.

Waarom

Trouwe klanten besteden meer en kosten minder. Toch lukt het veel organisaties niet om klanten duurzaam aan zich te binden. De oorzaken? Vaak ontbreekt een duidelijke loyaliteitsstrategie. Ook is loyaliteit niet altijd goed geworteld in de organisatie en ontbreekt de rode draad tussen verschillende activiteiten.

Hoe we werken

Stap voor stap ontwikkelen we samen met u een loyaliteitsstrategie die naadloos aansluit bij de kernstrategie, marktbenadering en positionering van uw organisatie. We creëren praktisch inzicht in hoe u de strategie ook werkelijk kunt verwezenlijken. En hoe u deze binnen de organisatie kunt verankeren.

Resultaat

U heeft een robuuste meerjarenvisie op klantloyaliteit in handen, passend bij het product, het merk en de klant. Inclusief doorvertaling naar de organisatie en concreet te realiseren loyaliteitsprojecten in de tijd. Het resultaat: duurzame klantenbinding, minder uitstroom en een hogere klantwaarde.


Oplossingen

Loyalty Plan

Concreet plan voor (realisatie) loyaliteitsstrategie.

Lees meer

Loyalty Verkenning

De juiste stappen op het gebied van loyaliteit.

Lees meer

Loyalty Organisatie

Inbedden van klantloyaliteit in de organisatie.

Lees meer

Wil je meer weten over Loyalty Strategy?
Neem contact met ons op!
Case

Nederlandse Energie Maatschappij - Loyalty Plan

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wilde de beste worden op het gebied van klantbehoud. Wij ontwikkelden een strategisch loyaliteitsplan dat richting geeft aan het bereiken van deze ambitie.

naar case

Overzicht van cases

UNICEF loyaliteitsonderzoek

lees
AccorHotels programma optimalisatie

lees
Nederlandse Energie Maatschappij – Loyalty Plan

lees
Longfonds Welkomstcyclus Donateurs

lees
Ledenvoordeel FNV

lees

Enkele Loyalty Strategy cases


Meer weten over Loyalty Strategy? Neem contact op met Dunck.
Contact

Andere expertisegebieden Dunck

LoyaltyInsight

Inzicht in klantloyaliteit, uitstroom en klantwaardeontwikkeling. Het fundament om gericht een loyaltystrategie, loyaliteitsprogramma of campagnecyclus te ontwikkelen en verder te optimaliseren.

Lees meer

LoyaltyProgram

Een loyaliteitsprogramma dat zich onderscheidt, doorlopend vernieuwt en tóch herkenbaar blijft. Een programma dat naadloos aansluit bij uw merk en klantbehoeften. Met zichtbaar resultaat.

Lees meer

LoyaltyJourney

Op het juiste moment bouwen aan loyaliteit. Reactieve en proactieve campagnes die inhaken op de fase van de klant in haar levenscyclus. Resultaat is klantkennis, juiste aandacht en grip op de klantrelatie.

Lees meer