Loyalty Workshop

Een Loyalty Workshop geeft organisaties een actieve impuls op een specifiek loyalty onderwerp. Wij spitsen de workshop toe op jouw context. Je komt te weten welke invulling zowel krachtig als relevant is binnen jouw markt. Dit helpt om er vervolgens concreet mee aan de slag te gaan.

Methodiek

We stellen samen met jou het onderwerp van de Loyalty Workshop vast. Denk hierbij aan thema’s als: het belang van klantloyaliteit, hoe komt loyaliteit tot stand, meten en beheren van klantloyaliteit, invulling van programma’s en campagnes of de laatste loyaltytrends en ontwikkelingen binnen jouw branche. Tijdens een inspirerende workshop staan kennis, praktijkvoorbeelden en toepassing op jouw organisatie centraal. Meestal in één dag of dagdeel werken we actief aan jouw specifieke context en concretiseren mogelijke vervolgstappen.

Resultaat

Tijdens de Loyalty Workshop heeft jouw team intensief gewerkt aan het door jou gekozen loyalty marketing aspect. Dit kan uiteenlopen van strategische tot praktische aard, wat door jou gewenst is. Het kennisniveau binnen jouw team is na afloop van de workshop flink gestegen. Je beschikt over de juiste handvaten en praktijkvoorbeelden om gerichte vervolgstappen voor jouw organisatie te nemen en zo de loyaliteitsmarketing binnen jouw organisatie te optimaliseren.

Andere loyalty strategy oplossingen

Dunck biedt verschillende loyalty strategie oplossingen. Hieronder vind je de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor een afspraak.

Hulp nodig bij jouw loyalty strategie?

Neem contact op met Dunck en samen kijken we naar de mogelijkheden om jou te helpen bij je loyalty strategie. Wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan, bekijk dan ons privacystatement.

Leon Toonen