LoyaltyFacts

LoyaltyFacts is de grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing. Het platform is een initiatief van Dunck en informeert duizenden marketeers over de laatste ontwikkelingen op het gebied van loyalty marketing.

Loyaltyfacts: het kennisplatform voor de loyalty marketeer

LoyaltyFacts bevat een uitgebreide inventarisatie en classificering van nationale en internationale loyaliteitsprogramma’s en campagnes. Dunck volgt de markt nauwlettend en heeft op LoyaltyFacts vele praktijkcases beschreven. Hierbij vaak geholpen door marketeers die zelf bij het desbetreffende initiatief betrokken zijn geweest.

Ook vormt opinie een belangrijke schakel tussen praktijktips, trends en inzichten. Marketing, en dus ook loyalty marketing, is naast de diverse analyse- en meettechnieken altijd ook een vak van ervaring en visie. Dunck analyseert trends, doet expertinterviews en geeft de resultaten en visies weer op LoyaltyFacts.

Regelmatig verschijnen er wetenschappelijke publicaties die aan ons vakgebied gerelateerd zijn. Dunck gelooft in fundamenteel onderzoek en ziet het als professionele verantwoordelijkheid om hiervan op de hoogte te blijven. Voor bezoekers van LoyaltyFacts worden de belangrijkste uitkomsten en implicaties van publicaties samengevat.

Meest gelezen artikelen op Loyaltyfacts.nl

Loyalty café

Vanuit het platform organiseert Dunck ieder jaar het Loyalty Café. Hierbij wordt een specifiek loyaliteitsthema belicht. Sprekers uit de praktijk en de wetenschap delen hun kennis en gaan het gesprek aan met de aanwezigen. Daarnaast is het dé gelegenheid om met collega’s uit verschillende branches bij te praten over het vakgebied.

LoyaltyCafé logo

Het laatste loyalty marketing nieuws ontvangen?

Schrijf je dan nu in voor de maandelijkse nieuwsbrief van LoyaltyFacts