LoyaltyFacts

LoyaltyFacts is de grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing. Het platform is een initiatief van Dunck en informeert duizenden marketeers over de laatste ontwikkelingen op het gebied van loyalty marketing.

Wetenschap

Regelmatig verschijnen er wetenschappelijke publicaties die aan ons vakgebied gerelateerd zijn. Dunck gelooft in fundamenteel onderzoek en ziet het als professionele verantwoordelijkheid om hiervan op de hoogte te blijven. Voor bezoekers van LoyaltyFacts worden de belangrijkste uitkomsten en implicaties van publicaties samengevat.

Opinie

Op LoyaltyFacts vormt opinie een belangrijke schakel tussen praktijktips, trends en inzichten. Marketing, en dus ook loyalty marketing, is naast de diverse analyse- en meettechnieken altijd ook een vak van ervaring en visie. Dunck analyseert trends, doet expertinterviews en geeft de resultaten en visies weer op LoyaltyFacts.

Cases

Het platform bevat een uitgebreide inventarisatie en classificering van nationale en internationale loyaliteitsprogramma’s en campagnes. Dunck volgt de markt nauwlettend en heeft op LoyaltyFacts vele praktijkcases beschreven. Hierbij vaak geholpen door marketeers die zelf bij het desbetreffende initiatief betrokken zijn geweest.

Loyalty Café

Vanuit het platform organiseert Dunck ieder jaar het Loyalty Café. Hierbij wordt een specifiek loyaliteitsthema belicht. Sprekers uit de praktijk en de wetenschap delen hun kennis en gaan het gesprek aan met de aanwezigen. Daarnaast is het dé gelegenheid om met collega’s uit verschillende branches bij te praten over het vakgebied.

Artikel op LoyaltyFacts.nl

Loyalty Marketing DNA

Een introductie in de universele bouwstenen van loyaliteitsprogramma's en campagnes. De marketeer is de schepper van loyaliteitsoplossingen. Het Loyalty Marketing DNA zijn z’n bouwstenen. Ieder mens is hetzelfde, maar toch zijn we allemaal uniek. Dit komt door de samenstelling van ons DNA, onze universele bouwstenen. Hetzelfde geldt in zekere mate voor loyaliteitsmarketing. De diversiteit rond loyaliteitsprogramma’s en campagnes is enorm. Echter, allen zijn volgens Dunck opgebouwd uit dezelfde …
Lees het complete artikel

Donateurs zeggen ja! Tegen beloningsprogramma’s bij goede doelen.

Donateurs zijn enthousiast over beloningsprogramma’s bij goede doelen. Jonge donateurs zijn nog enthousiaster. Wel moet worden voldaan aan een aantal voorwaarden. Dit laat recent onderzoek van Dunck Loyalty Marketing in samenwerking met de Universiteit van Tilburg en Motivaction zien.…
Lees het complete artikel

De klant centraal

LoyaltyFacts krijgt regelmatig vragen over goede literatuur binnen het vakgebied van loyaliteitsmarketing. Vanaf 2012 schrijven we daarom ieder kwartaal een boekreview. We kijken hierbij zowel naar klassiekers als naar boeken die recentelijk op de markt zijn gekomen. Voor deze editie hebben we het boek Customer Experience in de praktijk van Manfred van Gurchom uitgezocht.…
Lees het complete artikel
Blijf op de hoogte van het laatste Loyalty Marketing nieuws.
Naar LoyaltyFacts.nl