Loyaliteitsprogramma

Een hartveroverend, onderscheidend loyaliteitsprogramma dat zich doorlopend vernieuwt en tóch herkenbaar blijft. Wij ontwikkelen een uniek en effectief loyaliteitsprogramma dat naadloos aansluit bij het merk, de omgeving, de klantbehoeften en specifieke doelen van uw organisatie.

Loyaliteitsprogramma

U wilt een effectief instrument om klantloyaliteit te verwezenlijken. Geen luchtkasteel maar een echt succesvol loyaliteitsprogramma. Geen dertien in een dozijn, maar een speciaal loyaliteitsprogramma dat het verschil maakt. Met zowel zichtbare resultaten als met een unieke klantbeleving die past bij uw organisatie.

Hoe we werken

We analyseren uw omgeving, organisatie en klantloyaliteit. Aansluitend ontwikkelen we een creatief en onderscheidend loyaliteitsprogramma concept. Dit concept bevat alles omtrent beloning, beleving, dragers, communicatie, organisatie, systemen, etc. In samenspraak met u verzorgen we ook de implementatie en het beheer van het loyaliteitsprogramma.

Resultaat

U hebt een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma dat naadloos aansluit bij uw merk, mogelijkheden en klantbehoeften. Uw loyaliteitsprogramma vernieuwt doorlopend en blijft tegelijkertijd herkenbaar. Daarnaast is uw loyaliteitsprogramma van A tot Z georganiseerd en boekt het zichtbare resultaten op uw doelstellingen.


Loyaliteitsprogramma oplossingen

Sparen

Direct stimuleren van gewenst loyaal gedrag.

Lees meer

Voordeel

Loyaliteit door voordeel, voorrang en voorrecht.

Lees meer

Affiniteit

Merkbeleving door extra services, privileges, enz.

Lees meer

Club

Faciliteren van merkbeleving en interactie.

Lees meer

Klantenkaart

Krachtige verbinder en programmadrager.

Lees meer

B2B

Specifieke programma’s voor een B2B omgeving.

Lees meer

Wil je meer weten over een loyaliteitsprogramma?
Neem contact met ons op!
Case

Ledenvoordeel FNV

Vakbond FNV wilde een exclusief voordeelprogramma. Wij ontwikkelden en implementeerden Ledenvoordeel FNV. Ook zijn wij verantwoordelijk voor meting, evaluatie en doorontwikkeling.

naar case

Overzicht van cases

UNICEF loyaliteitsonderzoek

lees
AccorHotels programma optimalisatie

lees
Nederlandse Energie Maatschappij – Loyalty Plan

lees
Longfonds Welkomstcyclus Donateurs

lees
Ledenvoordeel FNV

lees

Enkele loyaliteitsprogramma cases


Artikel op Loyaltyfacts.nl

Belonen van Engagement

Klanten belonen voor hun ‘engagement’, een veel gehoorde term. Maar wat houdt dit eigenlijk precies in? Klanten belonen voor hun aankoopgedrag door middel van spaarpunten, is een fenomeen dat we al lang en goed kennen. De laatste jaren groeit echter de behoefte van zowel consumenten als het bedrijfsleven om klanten veel breder te belonen dan alleen op aankoopgedrag.…
Lees het complete artikel

Programmaveranderingen en merkentrouw

Bijna elke hotelketen heeft tegenwoordig een loyaliteitsprogramma waarbij de consument wordt beloond voor boekingen. De bedoeling is om op deze manier merkentrouw te creëren. Maar wat gebeurt er met die merkentrouw wanneer je het loyaliteitsprogramma tussentijds aanpast?…
Lees het complete artikel
Meer weten over een loyaliteitsprogramma? Neem contact op met Dunck.
Contact